21/2/08

AVUI HARRY POTTER!!

Avui és el gran dia!

Harry Potter i les relíquies de la mort , arriba aquest dijous a les llibreries. Es tracta de les darreres aventures de Harry Potter. La seva autora JKRowling ja va anunciar en el seu dia que només en faria 7 llibres sobre el jove aprenent de mag.
Les xifres com sempre són increïbles amb 750.000 exemplars en castellà per part de l'editorial Salamandra i uns 75.000 en llengua catalana que publica Empúries.
Ara l'incognita es saber la portada del setè volum però fins a dos quarts de 7 de la tarda no ho sabrem.
Les xifres globals de tots els volums de Harry Potter venuts al món arriben als 375 milions.
Si afegim els guanys de merchandatge, els guanys dels drets audiovisuals i les vendes dels llibres dóna unes xifres incalculables que han fet que JK Rowling tingui una de les fortunes más grans del món.
Misteri fins al final!!

1 comentari:

jomateixa ha dit...

Vaig comprar el primer, encuriosida, quan ja n'havien sortit uns quants. Després del segon els vaig comprar tots alhora, i llegir-los seguits és encara més interessant, així no et perds detalls. Els vaig llegir per saber que llegirien les meves filles i m'hi vaig enganxar.