26/6/09

ELS 15 DE L'ESTIU DE L'ILLA DELS LLIBRES

Aquesta és la llista de novel·les de L'illa dels llibres per aquest estiu:

.Tretze tristos Tràngols de l'Albert Sánchez Piñol (Campana/Alfaguara)

.El silenci de Gaspar Hernàndez (Destino)

.L’any del senyor d’Eloi Vila (Alisis)

.Petons de diumenge de Silvia Soler (Columna)

.La mort dels sis-vint-i-cinc de Jordi Cervera (Edebé)

.La mala dona de Marc Pastor (Rba-La magrana)

.Cineclub de David Gilmour (Empúries /Mondadori)

.Testimoni protegit de Blanca de la Torre (Proa)

.Olor de colonia de Silvia Alcantara (edicions 1984)

I tu quina novel·la suggereixes per aquest estiu?

10 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

Uf, d'aquests només he llegit els Tretze tristos tràngols, i em va agradar molt.

Et podria suggerir Viatge a l'esperança,d'Arur Bladé i Desumvila

Ma-Poc ha dit...

Doncs bona lectura :)!

D'aquests, com en Jesús, només he llegit el Tretze tristos tràngols (molt bo)

Judit ha dit...

Jo us recomano "La solitud dels nombres primers" de Paolo Giordano i "Com una pedra" (Dolors Borau).
De la llista, vaig quedar encantada amb "Petons de diumenge" i, evidentment, tota la trilogia de Larsson!
I tinc ganes d'animar-me amb "El fred modifica la trajectoria dels peixos"
Bones lectures!

L'Espolsada llibres ha dit...

Winesburg, Ohio.
La tendresa dels llops
La pedra de la paciència.
Olor de colònia
Les germanes Grimmes
En lloc segur.

Anònim ha dit...

Jo m’apunto a la recomanació que fa el blog d’una altre illa “lamevaillaroja” de la novel•la Hores prohibides de Núria Martí:
"Un llibre amb nivell, molt ben escrit, amb un llenguatge acurat, que atrapa, una història senzilla, d’una dona més senzilla encara, jove, que viu una passió, sense conèixer encara la vida ni les conseqüències, però que haurà d’assumir-les.

Poc més de 100 pàgines, amb lletra còmode, que he engolit en molts pocs dies, perquè no el podia deixar, perquè mentre l’Anna, la néta, ens anava explicant una història agradable, d’una àvia, i de retruc d’una família, ella, la Caterina, ens anava explicant la història d’una dona, apassionada, enamorada, perillosa per a ella i prohibida per a l’època.

M’ha agradat, m’ha fet sentir, perquè hi ha passió, amor, però també em va fer caure les llàgrimes, en un moment donat, perquè hi ha dolor, mutilació, desprendre’s d’una part teva ha de ser terrible.

Un llibre del tot recomanable"

Anònim ha dit...

Jo us recomano:
La solitud dels nombres primers
La papallona negra
Venim de Roma
El silenci

Bon estiu!

Concepció

Anònim ha dit...

Jo us recomano:
- Incerta glòria, de Joan Sales. Una de les millors novel·les catalanes del segle XX.
- Petons de diumenge. Em va agradar molt.
- Qualsevol de les novel·les de Lluïsa Forrellad (Foc latent, El primer assalt...)

Elfreelang ha dit...

Recomano: els Rebels de Sandor Màrai

Marc ha dit...

Jo m'estic llegint LES VEUS DEL PAMANO i em té molt enganxat, així que el recomano.

També recomano Verde Agua de la Marisa Madieri.

Marc ha dit...

Jo m'estic llegint LES VEUS DEL PAMANO i em té molt enganxat, així que el recomano.

També recomano Verde Agua de la Marisa Madieri.