30/5/07

EL CONTE NUMERO TRETZE Diane Setterfield

Editorial: Empúries /Lumen
Pàgines: 398


Diane Setterfield,ha aconseguit captivar a molts lectors amb el conte numero tretze.
Una novel.la que ens parla de literatura i que ha triomfat als estats units i també a casa nostra després de que fos un dels llibres importants en el darrer Sant Jordi.
En aquest llibre l’autora ha volgut fer un homenatge a la lectura als llibres i a la literatura del segle XIX

Una de les protagonistes d’aquesta història es Margaret , filla d'un llibreter de vell de Londres, que un bon dia rep una carta que capgirarà la seva vida
Vida Winter, una de les escriptores més importants d'Anglaterra, ara greument malalta, ha decidit explicar per primera vegada la seva vida, fins aleshores del tot secreta. L'ha escollida a ella després de llegir una biografia que va escriure sobre uns germans bessons.


Margaret viatjarà a Yorkshire i s'instal·larà a casa de la vella autora, un casalot fosc i mig en runes, , i de mica en mica anirà descobrint els terribles secrets que s'amaguen entre aquelles quatre parets.
Misteri i també veritats i mentides apareixen al conte número tretze

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Potser n'espereva una mica més d'aquest llibre desprès de qe tothom en parles tant.

Anònim ha dit...

a mi em va encantar.
:)

Anònim ha dit...

doncs a mi em va encantar...

feia temps que no llegia un llibre que m'apassiones tant

Yasmina ha dit...

a mi em va encantaar!!! i de fet ara me l'estic tornant a llegir... i m'esta agradant molt tornar-me a a passejar per la llibreria i per la casa de vida winter...