6/10/09

ELS ANUNCIS DE LA TELEVISIÓ ANALITZATS EN UN LLIBRE

Editorial: Electa
Pàgines: 208
Si us agrada la televisió i els seus anuncios aquest és el vostre llibre. Sergio Rodriguez ens ofereix a Busque, compare y si encuentra un libro mejor, ¡cómprelo! un repàs pels anuncis més populars des de els anys 50 fins a l’actualitat. De fet, el títol és de l’anunci del detergent Colón que es va fer molts popular a la dècada dels 80.
El llibre està dividit per dècades i l’autor també ofereix un anàlisis sobre la situació socioeconòmica de l’època a és d’oferir imatges, il·lustracions i slogans més populars.Els sugus de suchard, el Cola-cao i a cançò de Yo soy aquel negrito...., els bolis Bic i el seu Bic naranja escribe fino i bic cristal escribe normal, l’home Martini i d’altres anuncis que ja formen part de la memòria popular.
Hi ha qui diu que existeixen tres coses a la vida de que l'èsser humà no es pot escapar: la mort, els >impostos i la publicitat.