23/4/10

ELS LLIBRES MÉS VENUTS DEL SANT JORDI 2010

El Gremi de Llibreters de Catalunya ha fet pública la llista de llibres en català més venuts fins ara durant la diada de Sant Jordi.

Ficció català
1. Se sabrà tot, Xavier Bosch, Proa
2. Maletes perdudes, Jordi Puntí, Empúries
3. Boulevard dels francesos, Ferran Torrent, Columna
4. Tot el que podríem haver estat tu i jo si no fóssim tu i jo, Albert Espinosa, Rosa dels Vents
5. No hi ha terceres persones, Empar Moliner, Quaderns Crema


No ficció català
1. El viatge al poder de la ment, Eduard Punset, Destino
2. La màscara del rei Artur, Pilar Rahola, La Magrana
3. El viatge d’anada i tornada, Gerard Piqué, Ed. 62
4. Córrer per ser feliç, Arcadi Alibés, Ara Llibres
5. Doncs jo no ho veig així, Xavier Sala Martín, Plaza&Janés

Ficció castellà
1. El asedio, Arturo Pérez Reverte, Alfaguara
2. Venganza en Sevilla, Matilde Asensi, Planeta
3. Dime quién soy, Julia Navarro, Plaza & Janés
4. El tiempo entre costuras, María Dueñas, Temas de hoy
5.
Todo lo que podríamos haber sido si.., Albert Espinosa, Grijalbo.
No ficció castellà
1. El viaje al poder de la mente, Eduard Punset, Destino
2. De qué hablo cuando hablo de correr, Haruki Murakami, Tusquets
3. Superar la adversidad. El poder de la resiliencia, de Luis Rojas Marcos (Ed. Espasa Calpe)

Mediàtics
1. El Crackòvia de les 6 copes, diversos autors, Columna
2. Sigo diciendo, Andreu Buenafuente, Planeta
3. Paraula de Pep, de diversos autors, Ara Llibres

Juvenil
1. Col·lecció Jeronimo Stilton
2. Cazadores de sombras, Cassandra Clare, Destino
3. La XXL, Eduard Márquez i Artur Laperla, Cruïlla
4. El diari del Greg, Jeeff Kinney, Estrella Polar
Al Camp de Tarragona, El somni de Tàrraco de Xúlio R. Trigo, 'Àngels de Pedra, de Rosa Pagès i Assassinat sobre quatre rodes de Mireia Rom, han estat dues de les obres més venudes, mentre que a Ponent 'Lo diccionari lleidatà-català' de Robert Masip i Ferran Montardit i La dona que fugia de la boira', d’Albert Llimós. A les comarques gironines, han destacat Assumpció Cantalozella amb 'L'amor secret del rei En Jaume', Nuria Esponllà amb Rere els murs i Xavier Cortadellas amb 'La terra blanca', entre d'altres.

2 comentaris:

Isabel ha dit...

Vaig comprar sis llibres, aquest any he tirat la casa per la finestra.

Anònim ha dit...

Jo vaig comprar "Maletes perdudes"
que en Jordi Puntí em va signar.
Porto 60 pàgines llegides i penso
que esta molt bé i enganxa.
Vaig a seguir llegint i disfrutant.
Mònica