3/6/10

TOT EL QUE TINC, HO DUC AL DAMUNT. Hertha Müller

Editorial: Bromera
Pàgines: 272
«Eren les tres de la matinada del quinze de gener de 1945 quan la patrulla em va venir a buscar. El fred es feia més intens, quinze sota zero.»
Així comença el jove protagonista el seu relat a Tot el que tinc, ho duc al damunt.
L’editorial Bromera ha publicat la nova novel·la de la premi Nobel de literatura, Herta Muller.Sota el títol de Tot el que tinc, ho duc al damunt, l’autora ofereix una història sobre els deportats alemanys als camps de treball forçat russos a final de la Segona Guerra Mundial.Tot el que tinc, ho duc al damunt , serveix a Hertha Müller a fer una metàfora de la pèrdua de les possessions materials per a mostrar-nos l’horror de la pèrdua d’humanitat als lager.
L'editorial Bromera ja va publicar al desembre L’home és un gran faisà en el món i 'La bèstia del cor, i ben aviat publicarà En terres baixes.