
Davant d’aquesta situació, les editorials presents a la reunió han designat uns representants per tal d’exposar a la Generalitat de Catalunya la seva situació, i demanar a l’administració catalana que intervingui.
D’altra banda, els representants de les editorials han debatut sobre el futur de la seva comercialització i les editorials reunides han manifestat la seva aposta per un model molt més modern i eficient que separa els tres processos abans descrits, per tal de buscar la màxima eficiència.
Les editorials han volgut donar avui un missatge de confiança a les llibreries sobre la rapidesa amb què s’instruiran les solucions a la situació actual.
Les empreses editorials estan treballant per a trobar una solució per garantir la continuïtat en el servei tant en la comercialització com en la logística. D’aquesta manera, la relació amb les llibreries es reprendrà ràpidament a partir del dia 1 d’octubre, quan es reactivarà el servei de novetats.
El tancament de L'arc de Berà suposa també com hem comentat avui el tancament de la mítica llibreria Ona de Barcelona.
1 comentari:
un motiu de fonda tristesa; un motiu per fer-nos més tossuts i ferms
Publica un comentari a l'entrada