2/6/08

20 ANYS DE L'ALQUIMISTA DE PAULO COELHO

Aquest 2008 es celebra el vintè aniversari, del clàssic de Paulo Coelho, L'alquimista.

Vint anys després encara suma lectors. Segons algunes fonts es calcula que més de 65 milions de persones han pogut llegir la novel.la. De fet s'han venut més de 35 milions de llibres i s'ha traduït a 65 llengues. Parlar de Coelho és parlar d'èxit i de rècords.
L'alquimista és una faula on ens vol demostrar que quan una persona desitja realment una cosa, tot l'Univers conspira perquè pugui realitzar el seu somni. N'hi ha prou que es deixi guiar per l'aprenentatge més difícil: aprendre a escoltar el Llenguatge dels Senyals, que està sempre a punt de mostrar el que els ulls no poden veure.
L'Alquimista relata el viatge del jove Santiago, que va deixar les seves ovelles als camps d'Andalusia per endinsar-se en el desert, camí de les Piràmides.

L'alquimista encara avui en dia continua caminant i augmentant les seves xifres.
Paulo Coelho també autor d'altres novel.les com Veronica decideix morir, once minutos, Brida, El Zahir entre d'altres.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

crec que l'alquimista és el llibre de coelho que menys m'agradat.
veronica decide morir o el zahir per mi són els millors

Anònim ha dit...

a mi no em va agradar gens aquest llibre. Massa bombo per a un llibre que no n'hi ha per tant

Yasmina ha dit...

doncs a mi em va encantar, però també influeix en un moment de la meva vida en que necessitava una punxada d'optimisme i vitalitat per anar endavant i no enrere... així que em va anar molt bé.

el zahir no em va agradar massa, pero onze minuts em va robar el cor... i la resta... encara estan a la meva llista de pendents... ^^