3/6/08

CITES A MANHATTAN. Emma Reverter

Editorial: Edicons 62
Pàgines: 172


'Hola! Sóc la Victòria Sachs. Visc a Nova York i escric articles sobre legalitat internacional per a un diari de Barcelona. Fa cosa d'un any el meu cap em va demanar que les meves columnes d'estiu fossin més 'entretingudes'. Després d’alguns dubtes, vaig trobar el fil conductor en forma d’anunci: 'Doctora Sarah Lovely, experta en el comportament de l’home i de la dona moderns, ofereix un servei d’assessorament de cites mensual.''I així va començar el meu interès pel món de les cites, explicat molt millor al llibre 'Cites a Manhattan'

La periodista Emma Reverter ha escrit una història basada en fets reals sobre el món de les cites. També és basa en la relació de parella.Cites a Manhattan editat per edicions 62 és el títol d’aquesta novel.la on Victòria Sachs n'és la protagonista. LLibre i també bloc a internet

http://citesamanhattan.blogspot.com/. Aquest llibre també conté: un Manual d’instruccions per a primeres cites, un Manual de decoració per a cites, un Manual d’inversions sentimentals, un llistat de possibles excuses per trencar (dràstiques, dialogades, terrorífiques, graduals) i una guia de pàgines web relacionades amb les cites