Com ha de ser el candidat ideal?, Quines característiques ha de tenir?. Àles Terés i Jordi Segarra ho analitzen en un llibre que apareixerà el proper mes de març i que publicarà Angle Editorial.
Algunes d'aquestes claus serien creure en un mateix perquè et creguin, analitzar el terreny de joc, valorar idees i estratègies, pensar en quins són els mitjans que et poden ajudar i com es pot finançar la teva campanya són algunes de els claus que la consultora Seguraterés va posar en pràctica dins del grup d'assessors europeus que van ajudar Barack Obama a ser president dels Estats Units.
Qüestions relacionades amb el món llatí i la política europea van ser algunes de les demandes que el cap de campanya del flamant president dels Estats Units, Barack Obama, va confiar en la consultoria SegarraTerès, especialitzada en comunicació política i integrant de l'Associació Europea de Consultors Polítics.
Des del mes d'agost passat han estat col·laborant en la campanya presidencial, al costat d'un extens grup d'assessors que arribava fins els 300 membres. Diverses estades als Estats Units per viure in situ la campanya i una constant comunicació via Internet van fer possible aquesta experiència que ara han decidit relatar en un llibre que encara no té títol però que es presenta com el manual del bon candidat.
Angle Editorial editarà la primera setmana d'aquest pròxim mes de març el llibre en el qual desgranen el procés del candidat ideal, basant-se en la seva experiència amb Obama.
El llibre està plantejat com un manual adreçat a candidats i polítics i, en general, a persones interessades en les curses electorals i tot allò que els envolta. El llibre també s'estén a tothom que vulgui tenir capacitats de lideratge, bé sigui en el terreny polític o en el terreny empresarial, o treure el millor de sí mateix.
Qüestions relacionades amb el món llatí i la política europea van ser algunes de les demandes que el cap de campanya del flamant president dels Estats Units, Barack Obama, va confiar en la consultoria SegarraTerès, especialitzada en comunicació política i integrant de l'Associació Europea de Consultors Polítics.
Des del mes d'agost passat han estat col·laborant en la campanya presidencial, al costat d'un extens grup d'assessors que arribava fins els 300 membres. Diverses estades als Estats Units per viure in situ la campanya i una constant comunicació via Internet van fer possible aquesta experiència que ara han decidit relatar en un llibre que encara no té títol però que es presenta com el manual del bon candidat.
Angle Editorial editarà la primera setmana d'aquest pròxim mes de març el llibre en el qual desgranen el procés del candidat ideal, basant-se en la seva experiència amb Obama.
El llibre està plantejat com un manual adreçat a candidats i polítics i, en general, a persones interessades en les curses electorals i tot allò que els envolta. El llibre també s'estén a tothom que vulgui tenir capacitats de lideratge, bé sigui en el terreny polític o en el terreny empresarial, o treure el millor de sí mateix.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada