30/3/10

LA SEGUNDA VIDA DE BREE TANNER, NOVA NOVEL·LA DE VAMPIRS DE L'ESCRIPTORA STEPHANIE MEYER

El dia 5 de juny es publicarà La segunda vida de Bree Tanner, la nova novel·la de l’escriptora Stephanie Meyer.
L’autora de la saga de Crepúsculo ens ofereix una història protagonitzada per un dels vampirs creats a Eclipse, el tercer lliurament de la saga vampírica de Crepúsculo.
L’editorial Alfaguara serà l’encarregada de les edicions en castellà i català.
La segunda vida de Bree Tanner és la història d'aquest vampir i la novel·la recrea el naixement del nou exèrcit de vampirs que té com a única missió anar a l'encontre de Bella Swan i de la indestructible família Cullen.

En menys de 5 anys, Stephenie Meyer s'ha convertit en un fenomen editorial mundial. Els drets de traducció de la Saga Crepuscle han estat venuts a més de 50 països i ha venut més de 100 milions d'exemplars a tot el món.
Segons ha declaracions de l’autora l’edició d’aquesta novel·la ha estat tota una sorpresa. "Quan vaig començar a treballar en ella, la meva idea era fer un simple exercici que m'ajudés a examinar l'altre costat d'Eclipse, que s'estava editant en aquell moment." Mentre escrivia aquesta petita història, se'm va ocórrer que podria incloure-la en la meva web com a regal per a tots els fans. Després, una vegada que vaig començar a treballar en el llibre Saga Crepusculo: la Guia Oficial de Fans, vaig pensar que seria un bon material per a aquest llibre. Finalment, la història del nou vampir es va fer massa extensa convertint-se així en una novel·la. "

3 comentaris:

laurea ipsum ha dit...

Jo us recomano Retrum. Cuando estuvimos muertos, de Francesc Miralles, un llibre del gènere però escrit per un autor de casa nostre, i molt bó per cert!

In ha dit...

Serà qüestió de fer cas...però aquest potser també caurà...

Judith Mateu ha dit...

Jo d'ella ja no crec que llegeixi res més!! Només és una opinió però cada llibre que treu m'agrada menys! A veure què opina la gent que se'l llegeix però jo no crec que m'arrisqui més amb els seus llibres.