15/2/10

ELS AMANTS /LOS AMANTES. John Connolly

Editorial: Bromera/Tusquets
Pàgines: 336.
Em dic a mi mateix que això no és una investigació. Són els altres els qui han de ser investigats, però jo no, ni la meva família. Furgaré en les vides dels desconeguts i revelaré els seus secrets i les seves mentides, unes vegades per diners, i les altres perquè és l’única manera d’enterrar els vells fantasmes a fi que descansin, però no vull burxar i gratar així en el que he cregut de la meva mare i el meu pare. Ja no hi són. Que dormin. (Fragment de la novel·la)

L’escriptor John Connolly torna amb una història protagonitzada pel seu investigador Charlie Parker. Els amants /Los amantes. Desposseït de la credencial d’investigador privat, i vigilat per la policia, en Parker treballa en un bar de Portland preocupat per conservar la feina i sense ficar-se en problemes. Mentrestant, comença les investigacions més personals de la seva carrera: les que envolten la mort del seu pare, Will, expolicia de Nova York que va matar una parella jove abans de suïcidar-se. Charlie decideix investigar que va succeir i decobrirà parts del seu passat que desconeixia.
Todo lo que muere, El poder de las tinieblas, Perfil asesino, El camino blanco, El ángel negro, Els turmentats i Els homes de la dalla són altres dels títols publicat de la col·lecció Charlie Parker.

1 comentari:

kweilan ha dit...

M'agrada i n'he llegit algunes d'ell. La que més m'agrada per ara és la primera. Està molt ben portada cap a l'assassí.