25/2/10

LOVELY BONES AL CINEMA DE LA MÀ DE PETER JACKSON.

El director de la trilogia del Senyor dels Anyells, Peter Jackson presenta aquesta setmana The Lovely Bones. Es tracta de l’adaptació de la novel•la Des de el meu cel de l’escriptora Alice Sebold.
La novel·la es va publicar a l’any 2003 i Sebold va sorprendre amb una gran història narrada amb un estil excel•lent.
Des de el meu cel és una història ben original amb una nena de catorze anys, la Susie Salmon com a protagonista.
La Susie no és una nena qualsevol o almenys en el moment en que decideix explicar la seva història. Amb només 14 anys ha estat violada i asassinada i ens ofereix la seva narració des de el cel. Des de el cel, la Susie observa la família i amics i veu com tothom ha de refer la seva vida i aquesta continua sense ella. Però també observa com el seu assassí intenta fer desparèixer qualsevol pista que el pugui incriminar.
A Des de el meu cel, la jove protagonista intenta assimilar la seva mort al mateix temps que observa la desintegració de la seva familia.
En el moment d'escriure Des de el meu cel, Alice Sebold, va tenir la necesitat de deixar abandonat durant un temps el relat per explicar la seva pròpia història. Sebold va ser violada quan era molt jove, fet que li va marcar profundament i que anys més tard va decidir explicar a Afortunada (Debolsillo) publicada a l'any 1999.
Quan va presentar Des de el meu cel a seva editora, aquesta va estar a punt de no publicar-la al considerar-la una mica macabra. Però finalment va decidir tirar endavant la seva publicació un cop llegida la novel•la.
Rachel Weisz, Mark Wahlberg, Susan Sarandon i Stanley Tucci formen part del repartiment d’aquesta pel•lícula.


1 comentari:

Judith Mateu ha dit...

Ja tinc ganes de veure-la que el llibre em va agradar molt!!! A veure què tal!!