10/6/10

LIBRANDA: UN NOU IMPULS A LA COMERCIALITZACIÓ DEL LLIBRE ELECTRÒNIC.

Amb la presentenció de Libranda, la plataforma digital independent que els grans grups editorials espanyols han creat, es dóna un nou impuls a la comercialització del llibre electrònic.
El proper 15 de juliol arrencarà amb uns 2.000 títols dels seus diferents catàlegs, que es vendran a través de les pàgines web de les llibreries. Obres d'autors com Miguel Delibes, José Saramago, Ken Follet, Carlos Ruiz Zafón, Julia Navarro, Juan José Millás, Arturo Pérez-Reverte, Javier Marías i Ildefonso Falcones estaran disponibles des del principi en aquesta gran plataforma digital. Els set grups fundadors de Libranda són Planeta, Santillana, Random House Mondadori, SM, Roca Editorial, Grup62 i Wolters Kluwer, i a ells s'han sumat ja segells com Anagrama, Salamandra, Acantilado, Maeva, Siruela, La Galera i Quaderns Crema.
Els llibres es compraran a través de les pàgines web de les grans cadenes de llibreries (El Corte Inglés, Casa del Libro i FNAC, entre elles), de botigues especialitzades en venda de llibres electrònics i d'una desena de llibreries de tot Espanya.
Els llibres digitalitzats costaran entre un 20 i un 30 per cent menys que els de paper, com a mitjana, si bé cada editorial decidirà els seus preus i els títols que posarà a disposició del lector.
Libranda comença a funcionar el 15 de juliol i donarà un nou impuls al llibre electrònic.