Meritxell Ribas és il·lustradora i és una de les poques persones que utilitza la tècnica del grattage per fer ls seves il·lustracions. Aquesta tècnica és totalment artesanal i consisteix a rascar el dibuix en una làmina de fusta coberta amb un guix blanc molt fi i tinta negra per sobre. Un treball és força complicat i requerix d’una bona tècnica. Meritxell Ribas ha fet les il·lustracions de Les aventures de Tom Sawyer i Les aventures de Huckleberry Finn que ha editat fa molt poc La Galera. Amb aquesta edició es vol commemorar el centenari de la mort de Mark Twain.Meritxell Ribas comenta en aquesta entrevista la seva feina com a il·lustradora.
1 comentari:
MARTA
ha dit...
Aquesta noia té una tècnica meravellosa. M'he comprat el llibre ( per cert, a Fnac al comprar-ho m'han regalat unes il·lustracions d'ella) i m'ha deixat impressionada. Val la pena. és fidel al llibre clàssic i les imatges que utilitza trenquen amb això.
Comment choisir un service de traduction ?
-
À ce jour, les services d’une agence de traduction sont très demandés sur
le marché. La barrière linguistique est un problème pour un grand nombre
d’orga...
Palma en invierno y paraísos del Mediterráneo
-
Estoy muy y muy contenta de anunciar que, en la revista número 261 de
VIAJES NATIONAL GEOGRAPHIC, sale un nuevo reportaje, breve, sobre Palma en
invierno e...
"Els estranys", de Raül Garrigasait
-
Ensopegar amb una prosa de qualitat, vibrant, orgànica, matèria treballada
però que no denoti les costures ni el patró, és una autèntica meravella i,
a...
'L'alquímia del mercat d'alquímies, Maurici Pla
-
L'alquímia del mercat d'alquímies
Maurici Pla
Editorial Quaderns Crema
1ª edició, gener de 2011
152 pàgines
ISBN 9788477274933
Vet aquí una història absurda...
Fer tard
-
Por eso se dice que el conocimiento supremo es aquel que llega demasiado
tarde, cuando ya no nos sirve. Ése, que ha sobrevivido a nuestras obras, es
el f...
Les vendes d'e-books
-
Fa uns dies llegeixo a La Vanguardia.com un article signat per Josep Massot
en el qual transcriu una conversa entre Lluís Morral, de Laie, i Marc Majó,
de ...
1 comentari:
Aquesta noia té una tècnica meravellosa. M'he comprat el llibre ( per cert, a Fnac al comprar-ho m'han regalat unes il·lustracions d'ella) i m'ha deixat impressionada. Val la pena. és fidel al llibre clàssic i les imatges que utilitza trenquen amb això.
Publica un comentari a l'entrada