4/9/10

CONTRA EL VENT DEL NORD, LLIBRE DE L'ESTIU PELS LECTORS DE L'ILLA DELS LLIBRES

Durant tot aquest estiu els lectors de L'illa dels llibres han votat el seu llibre preferit entre les 15 novel·les que s'han proposat com a novel·la de l'estiu.

Contra el vent del nord (La Campana/Alfaguara) de l'escriptor austríac Daniel Glattauer ha estat escollida pels lectors de L'illa dels llibres com la novel·la de l'estiu.
La història de l'Emmi Rother i Leo Leike i la seva relació a través de l'enviament de correos electrònics ha captivat a molts lectors d'arreu del món i també als lectors d'aquesta web.
Contra el vent del nord arrenca en el moment que la protagonista, l’Emmi Rothner vol donar de baixa una subscripció però s’equivoca d’adreça i envia un e-mail a un desconegut, un tal Leo Leike. El receptor li fa veure, educadament, el seu error. L’Emmi s’excusa i, a poc a poc, creix un diàleg només per e-mail entre tots dos.
El proper mes de novembre es publicarà la segona part sota el títol de Cada siete olas.
En segona posició ha estat escollida la novel·la Angelology, de la nord-americana Danielle Trussoni. Es tracta d’una novel·la on hi apareixen àngels que lluiten contra els nefilim, que són els descendents d’àngels i humans.
La tercera novel·la més votada ha estat Maldito Karma de David Safier.
Xavier Bosch i el darrer Premi Sant Jordi, Se sabrà tot ha aconseguit la cuarta posició i l'escriptora sueca Camilla Lackberg i el seu Crim en directe ha estat escollida en cinquena opció.

5 comentaris:

In ha dit...

M'he llegit la novela escollida i les dues finalistes i totes tres m'han agradat molt! bona elecció popular! ara a esperar novetats literàries per la propera tardor

Princesa Amidala ha dit...

M'he llegit "Contra el vent del Nord" i em manifesto totalment encandilada per la història. Espero amb ànsies la segona part.

Angelology i Maldito karma estan esperant torn a l'estanteria i sens dubte cauren aviat.

M'ha encantat el blog, us segueixo.Una abraçada.

Maribel Estrada ha dit...

Jo m'he llegit "Maldito Karma". Em va encantar i vaig riure molt, ara vull comprar "Contra el vent del nord" que per cert, una amiga ja me'l va recomanar.

Anònim ha dit...

A mi també m'agradat molt, ès fa curt.

Pere ha dit...

ha guanyat a totes les votacions de l'any, no?